Aktualności

WAKACJE W MIĘDZYZDROJACH

W tym roku w wakacje uczniowie  naszej szkoły wypoczywali nad polskim morzem w Międzyzdrojach. Było wiele atrakcji nie tylko plażowanie, ale kąpiele w morzu (tak, tak mieliśmy szczęście do białej flagi…), basenie i mnóstwo wycieczek. Zwiedziliśmy Oceanarium i Muzeum Figur Woskowych w Międzyzdrojach. Bałtycki Park Miniatur również został zaliczony i pobyt uwieczniony w wielu fotografiach. Odwiedziliśmy  Świnoujście udając się promem Bielik z wyspy Wolin na Wyspę Uznam. W Międzyzdrojach zobaczyliśmy Aleję Gwiazd, wspaniałe Molo, Kawcza Górę oraz wyprawiliśmy się w rejs statkiem pirackim. Było wesoło, tanecznie i wietrznie, jak na Bałtyk przystało. Bardzo dobrze wspominamy pobyt w Wiosce Słowian i Wikingów, niezapomniana gra, w  której poszukiwaliśmy bogów Wikingów, a potem czekały na nas niespodzianki – przepyszne podpłomyki, pierniki i magiczny napój, każdy chciał być zwycięzcą. Fort Gerharda to kolejne wspaniałe doświadczenie, tam naprawdę przenieśliśmy się w inny świat. Podczas naszego pobytu było także  wiele innych atrakcji-podchody, grill, dyskoteka, mnóstwo konkursów, nagrody, zachody słońca i spacery. Zawiązały się wspaniałe przyjaźnie…… O wspomnienia trzeba zabiegać …. Umówiliśmy się za rok !!!!!!!