Aktualności

Wyjazd po Komunii klas trzecich

Trzecioklasiści wraz z księdzem proboszczem, rodzicami i wychowawczyniami uczestniczyli w pielgrzymce dziękczynnej z okazji Pierwszej Komunii Świętej do Kalwarii Zebrzydowskiej i Wadowic. W Kalwarii Zebrzydowskiej wzięliśmy udział w uroczystej Mszy Świętej w Sanktuarium Pasyjno – Maryjnym, poznaliśmy historię obrazu Matki Bożej Kalwaryjskiej, spacerowaliśmy Dróżkami Kalwaryjskimi oraz zjedliśmy wspólny obiad. Następnie udaliśmy się do Wadowic – rodzinnego miasta Jana Pawła II. Zwiedziliśmy Bazylikę Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny oraz Muzeum – Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II. Poznaliśmy miejsca, ciekawe fakty i anegdoty z życia papieża Polaka, podróżując kolejką wadowicką „Szlakiem Karola Wojtyły”. Podczas wyjazdu nie zabrakło również czasu na degustację słynnych „papieskich kremówek” oraz zakup pamiątek. Pogoda była doskonała, a humory wszystkim dopisywały. W radosnych, śpiewających nastrojach wróciliśmy do domów. Pielgrzymka była dla wszystkich uczestników niezapomnianym przeżyciem pełnym refleksji i wzruszeń.